Μετά το τέλος του αγώνα με την Χάιντουκ Σπλιτ, ο προπονητής της Ριέκα, Victor Sanchez, μίλησε για την αποβολή του στο φινάλε του πρώτου ημιχρόνου, για την αντίδρασή του όταν αποβλήθηκε μέσω OFR o Dejan Petrovič.
"Aυτό είναι το πρόβλημα όταν έχουμε τη δυνατότητα στον πάγκο να βλέπουμε τις φάσεις. Η αντίδραση μου ήταν γιατί δεν ήταν κόκκινη κάρτα. Ίσως έκανα λάθος και δεν είμαι ευτυχισμένος για την αντίδρασή μου. ΄Αυτό είναι γελοίο΄ το μόνο που είπα στον διαιτητή για την απόφασή του. Παίξαμε πολύ καλύτερα. Στο πρώτο ημίχρονο ο αντίπαλος έκανε ρεκόρ με τις πάσες στον τερματοφύλακά τους...", είπε ανάμεσα σε άλλα ο προπονητής της Ριέκα, ομάδα που θα αντιμετωπίσει η Ομόνοια την ερχόμενη Πέμπτη, στην Κροατία, για τη ρεβάνς στον ενδιάμεσο γύρο για τα πλέι οφ του Κόνφερενς Λιγκ.

