Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου... Η Ομόνοια μετά και την τελευταία χθεσινή της προπόνηση που ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα είναι έτοιμη να κοιτάξει στα μάτια απόψε στις 22:00 την Ραπίντ Βιέννης.
Με τον κόσμο δίπλα της η ομάδα του Χένινγκ Μπεργκ έχει ενώπιον της μια μεγάλη ευκαιρία να πάρει θετικό αποτέλεσμα στην Αυστρία και να βάλει γερές βάσεις για πρόκριση στην επόμενη φάση.
Μπορεί ο Νορβηγός τεχνικός να τόνισε πως το σύνολο του πάρα το γεγονός πως είναι σε υψηλότερη θέση δεν είναι το φαβορί αφού η Ραπίντ θα μπορούσε για καλύτερη συγκομιδή όμως η ουσία είναι πως το "τριφύλλι" έχει όλα τα φόντα να φύγει με το τρίποντο από την Βιέννη.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:


