Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Τα σπουδαία για τους "πράσινους" βρίσκονται προ των πυλών καθώς η ομάδα σε λίγες μέρες θα ταξιδέψει στην Αυστρία εκεί όπου θα αντιμετωπίσει την Wolfsberger AC.
Όπως είναι λογικό το τελευταίο εμπόδιο πριν την League Phase δεν μοιάζει σε τίποτα με τους προηγούμενους αντιπάλους της Ομόνοιας αφού αναφερόμαστε σαφώς σε ένα πιο ποιοτικό σύνολο.
Ο ενθουσιασμός και η ψυχολογία στις τάξεις του συλλόγου είναι σε υψηλά επίπεδα και θα είναι ότι καλύτερο σε αυτό το πρώτο βήμα να έρθει ένα θετικό αποτέλεσμα.

