Ο Dietmar Kühbauer προπονητής της Wolfsberger, μετά το τέλος του αγώνα με την Ομόνοια, παραδέχθηκε την ανωτερότητά των "πρασίνων".
"Η Ομόνοια ήταν η καλύτερη ομάδα. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, παλέψαμε αλλά αποκλειστήκαμε".

Ο Dietmar Kühbauer προπονητής της Wolfsberger, μετά το τέλος του αγώνα με την Ομόνοια, παραδέχθηκε την ανωτερότητά των "πρασίνων".
"Η Ομόνοια ήταν η καλύτερη ομάδα. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, παλέψαμε αλλά αποκλειστήκαμε".
