"Η Ομόνοια ήταν η καλύτερη ομάδα"

"Η Ομόνοια ήταν η καλύτερη ομάδα"

Ο Dietmar Kühbauer προπονητής της Wolfsberger, μετά το τέλος του αγώνα με την Ομόνοια, παραδέχθηκε την ανωτερότητά των "πρασίνων".

"Η Ομόνοια ήταν η καλύτερη ομάδα. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο, παλέψαμε αλλά αποκλειστήκαμε".

enter " "

enter

enter