Ο Jorgo Pellumbi εκπροσώπησε τους ποδοσφαιριστές της Drita, στην διάσκεψη τύπου για τον αγώνα με την Ομόνοια.
"Αναλύσαμε την αντίπαλη ομάδα. Είμαστε έτοιμοι για τους επιθετικούς τους. Θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, και γιατί όχι να προσπαθήσουμε να νικήσουμε. Καλώ τους φιλάθλους να έρθουν αύριο. Η Drita εκπροσωπεί όχι μόνο τη Γκνιλάνε, αλλά όλους τους Κοσοβάρους."
ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7


