Το καλύτερο για τα... Χριστούγεννα

Το καλύτερο για τα... Χριστούγεννα

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου... Οι Ομονοιάτες αναμένεται να δώσουν βροντερό παρών στις εξέδρες του "Allianz Stadion" για να στηρίξουν από κοντά τους ποδοσφαιριστές του Χένινγκ Μπεργκ.

Η εν λόγω εκδρομή του 12ου από πολλά μέρη της Ευρώπης μέχρι την Βιέννη συγκαταλέγεται σίγουρα στις μεγαλύτερες εξορμήσεις των οπαδών του τριφυλλιού τα τελευταία χρόνια και αυτό θα αποτελέσει και τεράστια βοήθεια για την ομάδα. Η Ομόνοια θέλει όσο τίποτε άλλο αυτό το τρίποντο που θα την βάλει σε τροχιά πρόκρισης και είναι δεδομένο πως αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο δώρο για τον κόσμο της.

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου: