Δύο πρόσωπα... στα δύο ημίχρονα στην Κροατία είχε η Ομόνοια. Οι "πράσινοι" στο πρώτο ημίχρονο έλεγχαν και ήταν ανώτεροι, βρίσκοντας μάλιστα και ένα γκολ. Στο δεύτερο ημίχρονο εντελώς αντίθετη εικόνα, χωρίς καθαρό μυαλό, αδυναμία να κρατήσουν και να δημιουργήσουν, ενώ δέχθηκαν και τρία γκολ.
Καμία σχέση... δεν είχε η εμφάνιση του πρώτου ημιχρόνου με αυτή του δεύτερου για την ομάδα του Χένινγκ Μπεργκ.


