Κομβικό...

Κομβικό...

Η Ομόνοια έχει μπροστά της έναν δύσκολο αγώνα εκτός έδρας κόντρα στην Ντρίτα και όπως τόνισε τόσο ο Χένινγκ Μπεργκ όσο και ο Εβάντρο το αποτέλεσμα στην 2η αγωνιστική της League phase για τους "πράσινους" πολύ πιθανόν να διαδραματίσει κομβικό ρόλο για την πορεία της ομάδας στον φετινό...θεσμό.

ΔΕΙΤΕ το SUPER MONDAY #7

 

enter " "

enter