Κόπηκαν...8990 εισιτήρια

Κόπηκαν...8990 εισιτήρια

Στον αγώνα Ομόνοια-Ριέκα διατέθηκαν 8990 εισιτήρια. Με δεδομένο ότι οι "πράσινοι" θέλουν να προκριθούν για πρώτη φορά στους "16" του Κόνφερενς Λιγκ, μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη η προσέλευση. Προφανώς επηρέασε και η ώρα διεξαγωγής του αγώνα.