Κατά την πτήση της Ομόνοιας για την επιστροφή στην Κύπρο, ο Σταύρος Παπασταύρου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους οπαδούς της ομάδας του.
Ο Πρόεδρος των "πρασίνων" εξέφρασε την αισιοδοξία του για νίκη επί του Απόλλωνα, στο ντέρμπι που ακολουθεί, τονίζοντας ότι: "πάμε να κερδίσουμε για να κάνουμε το αποφασιστικό βήμα".
Σε ότι αφορά την Ευρωπαϊκή πορεία της ομάδας του, ο κ. Παπασταύρου αισθάνεται ικανοποιημένος. Παράλληλα όπως τόνισε πριν αρχίσει η League Phase ο στόχος ήταν με το φινάλε της Ευρωπαϊκής διαδρομής η ομάδα να ήταν κοντά στην κορυφή ενώ τώρα είναι στο +6.
Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

