Ο Σενού Κουλιμπαλί μίλησε στην κάμερα της Ομόνοιας μετά το τέλος του αγώνα στην Αυστρία...
Ανάμεσα σε άλλα ο υψηλόσωμος στόπερ των "πρασίνων" και σκόρερ της ομάδας, τόνισε πως μπορούσαν να πετύχουν τουλάχιστον 2-3 γκολ και έστειλε μήνυμα ανατροπής μαζί με τον κόσμο τους.

