Κούσουλος στο Kerkida: ''Θα δούμε τι πρέπει να βελτιώσουμε" (ΒΙΝΤΕΟ)

Κούσουλος στο Kerkida: ''Θα δούμε τι πρέπει να βελτιώσουμε" (ΒΙΝΤΕΟ)

Δηλώσεις στην κάμερα του www.kerkida.net και τον Κυπριανό Κυριάκου, παραχώρησε ο Γιάννης Κούσουλος μετά το τέλος του ευρωπαϊκού αγώνα απέναντι στην AZ Alkmaar. 

Ο αρχηγός της Ομόνοιας τόνισε μεταξύ άλλων...

''Είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια πολύ καλή ομάδα που παίζει σε πολύ υψηλό επίπεδο. Είχαμε μια καλή εμφάνιση και ήμασταν ανταγωνιστικοί. Δυστυχώς δεν πήραμε κάτι από το παιχνίδι. Θα δούμε τι πρέπει να βελτιώσουμε...''. 

Για το που πιστεύει ότι κρίθηκε το παίχνίδι: 

''Είχαμε και εμείς και αυτοί τις ευκαιρίες. Κρίθηκε στο πέναλτι''. 

Για το επικείμενο ματς με τον Άρη:

''Σίγουρα είναι ένα σημαντικό παιχνίδι για μας. Θα ξεκουραστούμε, θα κάνουμε την ανάλυσή μας για να είμαστε όσο πιο καλά γίνεται''.

enter " "

enter