Ο αρχηγός της Ομόνοιας Ιωάννης Κούσουλος, δήλωσε στην κάμερα των "πρασίνων" πως "Έχει 2 μέρες το ένιωθα ότι θα πάμε στα πέναλτι και θα είμαι ο τελευταίος!".
Δείτε αναλυτικά τι είπε στο βίντεο...

Ο αρχηγός της Ομόνοιας Ιωάννης Κούσουλος, δήλωσε στην κάμερα των "πρασίνων" πως "Έχει 2 μέρες το ένιωθα ότι θα πάμε στα πέναλτι και θα είμαι ο τελευταίος!".
Δείτε αναλυτικά τι είπε στο βίντεο...
