Κούσουλος/"Έχει 2 μέρες το ένιωθα ότι θα πάμε στα πέναλτι και θα είμαι ο τελευταίος!"

Κούσουλος/"Έχει 2 μέρες το ένιωθα ότι θα πάμε στα πέναλτι και θα είμαι ο τελευταίος!"

Ο αρχηγός της Ομόνοιας Ιωάννης Κούσουλος, δήλωσε στην κάμερα των "πρασίνων" πως "Έχει 2 μέρες το ένιωθα ότι θα πάμε στα πέναλτι και θα είμαι ο τελευταίος!".

Δείτε αναλυτικά τι είπε στο βίντεο...

enter " "

enter

enter