Ο προπονητής της Wolfsberger, Dietmar Kühbauer, στις δηλώσεις του ενόψει του αυριανού αγώνα με την Ομόνοια για τα πλέι οφ του Κόνφερενς Λιγκ, μεταξύ άλλων ανέφερε...
"Περιμένω από την Ομόνοια Λευκωσίας να μας δώσει λιγότερο χώρο. Αμύνονται πολύ καλά, είναι πιο συμπαγής ως ομάδα. Δεν θα είναι ευκολότερο να σκοράρουμε γκολ από ότι ήταν εναντίον του ΠΑΟΚ".

