Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής (16/01) η κλήρωση για το νοκ άουτ γύρο του Κόνφερενς Λιγκ με φόντο την πρόκριση στους "16", στην οποία συμμετείχε η Ομόνοια. Το "τριφύλλι" κληρώθηκε με την Rijeka. Το πρώτο παιχνίδι θα διεξαχθεί στο ΓΣΠ στις 19 Φεβρουαρίου και ο επαναληπτικός μία εβδομάδα αργότερα (26 Φεβρουαρίου).
Στους "16", σε περίπτωση που αποκλείσει την Κροάτικη ομάδα, η Ομόνοια θα αντιμετωπίσει είτε την Raków, είτε την RC Strasbourg.
-Έναρξη.
-Παρουσιάζεται βίντεο με γκολ των ομάδων που συμμετέχουν στην κλήρωση.
-Στο βήμα ο Τζιόρτζιο Μαρκέτι, για τα διαδικαστικά της κλήρωσης.
-Ο Γουίλιαμ Γκαλάς, παλαίμαχος διεθνής Γάλλος ποδοσφαιριστής, στο πάνελ για να συμμετέχει στην κλήρωση.
-Αρχίζει η διαδικασία... Πρώτα θα επιλεχθούν οι ομάδες που είναι unseeded και μετά οι Seeded.
Zrinjski - Crystal Palace
Sigma Olomouc - Lausanne-Sport
KuPS Kuopio - Lech Poznań
Shkëndija - Samsunspor
Noah - AZ Alkmaar
Drita - Celje
Jagiellonia - Fiorentina
Omonoia - Rijeka
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με αποκαλυπτικό Σωφρόνη Αυγουστή:

