Μαέ, Χρίστου και Ανδρέου έστειλαν μήνυμα πρόκρισης!

Μαέ, Χρίστου και Ανδρέου έστειλαν μήνυμα πρόκρισης!

Ράιαν Μαέ, Ανδρέας Χρίστου και Παναγιώτης Ανδρέου έστειλαν μήνυμα πρόκρισης, παρόλο που η Ομόνοια έχασε με 1-0 εντός έδρας από τη Ριέκα.

"Θα είμαστε έτοιμοι για τη ρεβάνς. Νομίζω μπορούμε να προκριθούμε", είπε ανάμεσα σε άλλα ο Μαέ στην κάμερα του ΡΙΚ.

"Θέλαμε να πάμε με τη νίκη στην Κροατία, αλλά δεν τα καταφέραμε. Είμαστε αισιόδοξοι ενόψει της ρεβάνς. Έπαιξα και στις πιο μικρές ηλικίες δεξιός ακραίος επιθετικός", σχολίασε μεταξύ άλλων ο Χρίστου.

 "Θα κοιτάξουμε τα λάθη μας και με παρόμοια εμφάνιση θα προσπαθήσουμε για την πρόκριση" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Παναγιώτης Ανδρέου.