Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Φάνηκε και στα δύο παιχνίδια πως η Ομόνοια ήταν αρκετά καλύτερη απο την Wolfsberger και έτσι δίκαια το "τριφύλλι" βρίσκεται στην league phase της διοργάνωσης του Κόνφερενς.
Στη ρεβάνς είναι λογικό να πιστεύουν αρκετοί πως η ομάδα του Χένινγκ Μπεργκ παρά το αριθμητικό της μειονέκτημα με τις ευκαιρίες που βρήκε κυρίως στα τελευταία λεπτά του αγώνα, θα μπορούσε να είχε πετύχει γκολ-πρόκρισης πριν την παράταση και ακολούθως τη διαδικασία των πέναλτι.
Όπως και να ήρθε όμως αυτή η επιτυχία το σημαντικό είναι πως οι "πράσινοι" έδωσαν "μάχες" μέχρι τέλους χωρίς κάνεις από τους ποδοσφαιριστές να σταματήσει να παλεύει και αυτό μετράει περισσότερο...απ' όλα.
