Mainz/"30 βαθμοί μας περιμένουν στη Λευκωσία"

Mainz/"30 βαθμοί μας περιμένουν στη Λευκωσία"

Ανάρτηση από την Mainz με φωτογραφίες από την Λευκωσία ενόψει και του ματς της Πέμπτης (2/10) με την Ομόνοια στο ΓΣΠ.

"Καλοκαιρινό ταξίδι στην Ευρώπη! 🧳✈️ Ηλιόλουστοι 30 βαθμοί μας περιμένουν στη Λευκωσία!" έγραψαν στην ανάρτηση του οι Γερμανοί.

 Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY #5 με Γιάννο Οκκά:

enter

enter " "

enter

enter " "