Μαζί με την ομάδα ο Παπασταύρου

Μαζί με την ομάδα ο Παπασταύρου

Ακολούθησε την ομάδα στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου, ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου. Σταθερά δίπλα στην ομάδα.