Στο 34' του εντός έδρας αγώνα με την Ντιναμό Κιέβου, η Ομόνοια... άνοιξε το σκορ! Ο Άγγελος Ανδρέου κέρδισε πέναλτι, το οποίο εκτέλεσε εύστοχα ο Γούλι Σεμέδο, για το 1-0!

Στο 34' του εντός έδρας αγώνα με την Ντιναμό Κιέβου, η Ομόνοια... άνοιξε το σκορ! Ο Άγγελος Ανδρέου κέρδισε πέναλτι, το οποίο εκτέλεσε εύστοχα ο Γούλι Σεμέδο, για το 1-0!
