Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Συνεχίζεται το μηδέν παθητικό για τους "πράσινους" την φετινή σεζόν αφού η ομάδα σε αυτά τα 4 επίσημα ματς δεν έχει δεχθεί κάποιο τέρμα.
Πέραν της καλής αμυντικής λειτουργίας που βγάζει το "τριφύλλι" τεράστια συμβολή για να συμβεί αυτό έχει διαδραματίσει και η παρουσία του Φαμπιάνο ο οποίος στις λιγοστές επικίνδυνες φάσεις των αντιπάλων της Ομόνοιας, δήλωσε παρών.
Ο Βραζιλιάνος "κέρβερος" πλέον έχει την προσοχή του στους Αυστριακούς καθώς ξέρει πολύ καλά πως αν έρθει την Πέμπτη ακόμα ένα clean sheet οι πιθανότητες για πρόκριση θα αυξηθούν...δραματικά.

