Μέλλον... Ομόνοια!

Μέλλον... Ομόνοια!

Οι νεαροί ποδοσφαιριστές Χριστός Κωνσταντινίδης, Παναγιώτης Ανδρέου και Κωνσταντίνος Παναγή πόζαραν στον φακό του kerkida.net με τον προπονητή της Κ19, Γιώργο Ιωάννου, και τον Υπεύθυνο Μεθοδολογίας της Ακαδημίας, Χάρη Καλλικά. Η φωτογραφία αντικατοπτρίζει το μέλλον της Ομόνοιας, καθώς οι τρεις πρώτοι είναι ποδοσφαιριστές με προοπτική, ενώ οι δύο τελευταίοι είχαν και έχουν ενεργό ρόλο στην καθοδήγηση τους.

Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου: