Ο Εβάντρο Κόστα επιστρέφει στην αποστολή της Ομόνοιας, με τον Βραζιλιάνο να μπαίνει στην πτήση των "πρασίνων" για Κροατία ενόψει του επαναληπτικού με την Ριέκα (Πέμπτη, 19:45). Ο Εβάντρο πόζαρε στην κάμερα του kerkida.net με τον Τάσο Χατζηγιοβάνη πριν την αναχώρηση.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

