Ολοκληρώθηκε η διάσκεψη Τύπου της Ομόνοιας ενόψει του αυριανού επαναληπτικού αγώνα με την Wolfsberger, με τον Χένινγκ Μπεργκ να τοποθετείται για την αναμέτρηση και να απαντά στις ερωτήσεις των ΜΜΕ...
Η ιστοσελίδα μας www.kerkida.net βρέθηκε στο ΓΣΠ με τον Κυπριανό Κυριάκου…
Τα όσα ανέφερε ο Νορβηγός κόουτς του τριφυλλιού:
Αρχικά... "Έχουμε μεγάλη ανυπομονησία για το αυριανό ματς θέλουμε να κερδίσουμε και να συνεχίσουμε στον θεσμό"
Που πιστεύετε ότι θα κριθεί ο αγώνα και τι πρέπει να αλλάξετε σε σχέση με το πρώτο ματς; "Δημιουργήσαμε αρκετά στο πρώτο παιχνίδι θέλουμε να συνεχίσουμε σε αυτό τον ρυθμό και πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσουμε όπως στην Αυστρία. Ήταν ατυχία το γεγονός ότι δεν κερδίσαμε. Θα πρέπει να είμαστε ξανά δημιουργικοί να σκοράρουμε. Ξέρουμε ότι ο αντίπαλος είναι αρκετά καλός στο οργανωτικό κομμάτι".
Υπάρχει πίεση στους ποδοσφαιριστές μιας και βρίσκονται ένα βήμα μακριά από την league phase; "Πάντα υπάρχει πίεση ειδικά σε αυτό το επίπεδο. Η Ομόνοια είναι μεγάλη ομάδα και πάντα θα υπάρχει η δίψα για να πετύχει όμως είμαστε συνηθισμένοι σε αυτό. Εμείς θέλουμε να πάρουμε την νίκη και θα προσπαθήσουμε για αυτό. Η πίεση είναι σε φυσιολογικά επίπεδα και αυτό δεν μας δημιουργεί κάποιο πρόβλημα".
Πώς θα προσεγγίσετε τον αγώνα; "Έχουν μια αρκετά καλή αμυντική γραμμή και είναι πολύ γρήγορη στην αντεπίθεση όμως κι εμείς βρισκόμαστε στα ίδια επίπεδα και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο".
Για τον Μαέ; "Είναι λογικό να ακούγονται διάφορα σε μια περίοδο μεταγραφικών εξελίξεων. Εμείς σχολιάζουμε μόνο όταν ολοκληρωθεί κάτι και μένουμε σε αυτό".
Θα είναι αποτυχία αν δεν καταφέρει η ομάδα να μπει στην league phase; "Ο στόχος είναι φυσικά να νικήσουμε και να προχωρήσουμε. Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι παίζουμε κόντρα σε έναν ποιοτικό αντίπαλο που τερμάτισε στην 4η θέση στην Αυστρία και πήρε κύπελλο. Σίγουρα αν δεν τα καταφέρουμε θα είμαστε απογοητευμένοι όμως σκεφτόμαστε μόνο θετικά".
Δείτε το πρώτο επεισόδιο της εκπομπής SUPER MONDAY για τη νέα σεζόν με καλεσμένο τον Κωνσταντίνο Σωτηρίου:


