Στις δηλώσεις που παραχώρησε στην κάμερα του ΡΙΚ ο Χένινγκ Μπεργκ, απάντησε για το τι είπε στους ποδοσφαιριστές στα αποδυτήρια μετά τον αποκλεισμό.
"Αυτά που είπαμε θα μείνουν μεταξύ μας. Σε γενικές γραμμές είπα φυσιολογικά πράγματα και σημείωσα πως δεχθήκαμε εύκολα γκολ και αν θέλουμε να κάνουμε το επόμενο βήμα, δεν πρέπει να δεχόμαστε τέτοια γκολ".
Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς:

