Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Το είχαμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν πως ο Άγγελος Νεοφύτου βρίσκει τον τρόπο να αξιοποιεί το κάθε λεπτό που του δίνει ο Χένινγκ Μπεργκ και δίκαια με την απόδοση του έχει κερδίσει τους πάντες στην Ομόνοια.
Με ταπεινότητα και σκληρή δουλειά μιλά στο γήπεδο και του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο όχι μόνο για το γεγονός πως πέτυχε το σπουδαίο επίτευγμα να βρει δίκτυα σε 3 συνεχόμενα ευρωπαϊκά παιχνίδια αλλά για όλη του την παρουσία μέχρι στιγμής.
Είναι πλέον φανερό πως όσο συνεχίζει σε αυτούς τους ρυθμούς τα καλύτερα θα έρθουν αφού ξέρει πολλά "καντάρια"...μπάλα.


