Μύρισε...Eurovision στο Ομόνοια-Ριέκα με Αντιγόνη και "Τζιάλλα"!

Μύρισε...Eurovision στο Ομόνοια-Ριέκα με Αντιγόνη και "Τζιάλλα"!

Άρωμα...Eurovision στο ΓΣΠ και τον αγώνα Ομόνοια-Ριέκα! Ο κύριος Γιαννάκης και η κόρη του Μελίνα, πήραν πανό με την Αντιγόνη Μπάξτον επάνω στα πράσινα, κούπες...με το "Τζιάλλα" και μήνυμα "Η Ομόνοια είναι μαζί σου!!!"

Ως γνωστό, η Αντιγόνη θα μας εκπροσωπήσει με το τραγούδι "Jalla" στη Eurovision 2026. Θα το προσέξουν οι Κροάτες το πανό και ας ελπίσουμε να μας δώσουν το δωδεκάρι!