Ο Άγγελος Νεοφύτου μίλησε στο ΡΙΚ μετά το 1-1 απέναντι στη Λωζάνη στην Ελβετία… Δείτε τα όσα είπε:
Για το ματς... “Δύσκολο παιχνίδι καταφέραμε να σταθούμε και πήραμε ένα βαθμό. Συνεχίζουμε… Ο πλαστικός χλοοτάπητας ήταν κάτι που δεν ήμασταν συνηθισμένοι υπάρχει διαφορά. Προσπαθήσαμε να προσαρμοστούμε και από την προπόνηση χθες…”
Για το γκολ του... “Το πρώτο γκολ στην Ευρώπη με χαροποιεί και μου δίνει κίνητρο και ελπίζω να συνεχίσω…”
Για το ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ... “Το παιχνίδι με το ΑΠΟΕΛ είναι κάτι που περιμέναμε εδώ και καιρό…Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό…”


