Ο Νεόφυτος Αριστοδήμου θα ακολουθήσει το αγαπημένο του τριφύλλι στην Αυστρία!
Ο οπαδός της Ομόνοιας μάλιστα είχε φανέλα μαζί του την οποία του υπέγραψαν όλοι οι ποδοσφαιριστές και ο Πρόεδρος Σταύρος Παπασταύρου!
Ο ΝΕΟ πόζαρε περήφανος στο φακό μας!



Ο Νεόφυτος Αριστοδήμου θα ακολουθήσει το αγαπημένο του τριφύλλι στην Αυστρία!
Ο οπαδός της Ομόνοιας μάλιστα είχε φανέλα μαζί του την οποία του υπέγραψαν όλοι οι ποδοσφαιριστές και ο Πρόεδρος Σταύρος Παπασταύρου!
Ο ΝΕΟ πόζαρε περήφανος στο φακό μας!


