"Ο πράσινος Λαός έκανε ακόμα μία πόλη δική του"

"Ο πράσινος Λαός έκανε ακόμα μία πόλη δική του"

Οι "Αιώνια Πιστοί" γράφουν για την εξαιρετική παρουσία των οπαδών της Ομόνοιας στη Βιέννη όπου "εσπρωξε" την ομάδα στο σπουδαίο "διπλό"...

ΠΕΡΗΦΑΝΕ ΠΡΑΣΙΝΕ ΛΑΕ

Τι να πρωτοπούμε για την χθεσινή μέρα;

Ο ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΛΑΟΣ έδωσε ακόμα μια παράσταση και έκανε ακόμα μια πόλη δική του.

Οι ποδοσφαιριστές μας παίζοντας με το ίδιο πάθος πήραν το πολυπόθητο τρίποντο και έγραψαν ιστορία.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε όλο τον κόσμο που ακολούθησε τις οδηγίες των οργανωτών μας και έκαναν την χθεσινή μέρα ακόμα πιο μαγική.

Απολογούμαστε για την μικρή ταλαιπωρία καθώς οι αρμόδιες αρχές δεν μας άφησαν να ετοιμάσουμε νωρίτερα την χορογραφία μας.

Δίνουμε ραντεβού στα επόμενα ταξίδια που θα ακολουθήσουν.

Η ΜΟΝΗ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ

ΑΙΩΝΙΑ ΠΙΣΤΟΙ