Όλα έτοιμα για το πρώτο... βήμα

Όλα έτοιμα για το πρώτο... βήμα

Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου

Χωρίς κάποιο απρόοπτο ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της Ομόνοιας ενόψει του σημερινού παιχνιδιού κόντρα στην Wolfsberger και πλέον τα πάντα θα κριθούν στον αγωνιστικό χώρο.

Υπάρχει αρκετά καλό κλίμα στις τάξεις της ομάδας αφού τα τελευταία αποτελέσματα δείχνουν ξεκάθαρα πως το "τριφύλλι" έχει την ποιότητα και τον τρόπο να φύγει με ένα θετικό αποτέλεσμα από το Klangerfurt και αυτός είναι ο μεγάλος στόχος.

Είναι δεδομένο πως το αποψινό εμπόδιο θα είναι αρκετά μεγαλύτερο σε σχέση με τις δύο προηγούμενες ομάδες όπως άλλωστε τόνισε επανειλημμένα ο Χένινγκ Μπεργκ με δηλώσεις του στην χθεσινή διάσκεψη όμως αυτό που έχει σημασία ενόψει των play off είναι η Ομόνοια να κάνει αυτό που ξέρει χωρίς φόβο...και τα καλύτερα θα έρθουν.

enter

enter " "