Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Η Ομόνοια με την σημερινή αππγευματινή της προπόνηση θα κλείσει τον κύκλο προετοιμασίας της ενόψει της ρεβάνς κόντρα στην Araz-Naxçıvan όπου μοναδικός στόχος για το σύνολο του Χένινγκ Μπεργκ είναι η νίκη.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα χειριστεί τον αγώνα του ΓΣΠ ο Νορβηγός τεχνικός κι αν τελικά προχωρήσει σε αλλαγές στα πρόσωπα μιας και το αποτέλεσμα στο Αζερμπαϊτζαν (0-4) δίνει αυτή την δυνατότητα.
Το μηδέν παθητικό, η ευστοχία προς το αντίπαλο τέρμα αλλά και η συνεχής πίεση είναι μερικά από τα στοιχεία που θέλει να δει εκ νέου ο κόουτς για να διατηρηθεί το καλό μομέντουμ στο "τριφύλλι".


