(Ομόνοια) Ιταλία, Ινδονησία και Αυστρία!

(Ομόνοια) Ιταλία, Ινδονησία και Αυστρία!

Ο Δημήτρης, πιστός οπαδός της Ομόνοιας, μέσα σε 1 μήνα έκανε τρία ταξίδια! Αρχικά στην Ιταλία και τη Νάπολη, έπειτα στο Μπαλί της Ινδονησίας και τώρα στην Αυστρία για την Ομόνοια! Κουβαλάει παντού τη σημαία του "τριφυλλιού"!

enter

enter " "