Έκλεισε η...κάλπη της ιστοσελίδας μας για τον πρώτο αγώνα της Ομόνοιας με αντίπαλο τη Ριέκα, με έπαθλο το εισιτήριο για τους "16" του Κόνφερενς Λιγκ.
Οι περισσότεροι αναγνώστες μας που έλαβαν μέρος στο γκάλοπ, επέλεξαν νίκη για την ομάδα του Μπεργκ, με ποσοστό 73%! Αισιοδοξία για...1ο "πράσινο" βήμα πρόκρισης. Μόλις το 14% επέλεξε...διπλό για τους Κροάτες.
Σε λίγες ώρες η μπάλα θα κυλήσει στο τερέν του ΓΣΠ...


