Κυρίως με μπυρίτσα, ξοδεύουν…την ώρα τους στην Αυστρία οι Ομονοιάτες περιμένοντας με μεγάλη ανυπομονησία να πάνε στο γήπεδο…Κούλλα, Δέσποινα, Πιτταράς, Κωνσταντίνος και Σωτήρης πόζαραν στο φακό της ιστοσελίδας μας.


Κυρίως με μπυρίτσα, ξοδεύουν…την ώρα τους στην Αυστρία οι Ομονοιάτες περιμένοντας με μεγάλη ανυπομονησία να πάνε στο γήπεδο…Κούλλα, Δέσποινα, Πιτταράς, Κωνσταντίνος και Σωτήρης πόζαραν στο φακό της ιστοσελίδας μας.

