Στους...δρόμους οι Ομονοιάτες. Με πορεία στο γήπεδο της Ραπίντ Βιέννης. Με... αφετηρία εκκίνησης το"St. Veit Station". Πέραν των 2500 οπαδών της Ομόνοιας κάνουν...θόρυβο στην υπέροχη πρωτεύουσα της Αυστρίας. Δείτε εικόνες της ιστοσελίδας μας...
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:


