Δείτε όσα ανέφερε ο προπονητής της Ριέκα Βίκτορ Σάντσες, μετά τη νίκη της Κροατικής ομάδας στο ΓΣΠ, κόντρα στην Ομόνοια...
"Συγχαίρω τους παίκτες για τη νίκη, έκαναν εξαιρετική δουλειά. Χαίρομαι πολύ για αυτούς, αλλά αυτό είναι μόνο το πρώτο ημίχρονο. Ο αγώνας δεν έχει τελειώσει ακόμα. Όπως είδατε, η Ομόνοια είναι μια πολύ καλή ομάδα με ποιοτικούς παίκτες, πιέζουν, έχουν μεγάλο κοινό και ήταν ένα πραγματικά καυτό γήπεδο.
Είμαι περήφανος για τους παίκτες μας. Έδειξαν ωριμότητα σε ένα παιχνίδι σαν αυτό, το οποίο ήταν εξαιρετικά δύσκολο, αλλά σε κανένα σημείο δεν έδειξαν φόβο λόγω της κατάστασης στο γήπεδο. Αμυνθήκαμε και υποφέραμε όταν έπρεπε, ενώ αυτοί πίεσαν επικίνδυνα. Περιμέναμε τις ευκαιρίες μας και στο τέλος φτάσαμε στη νίκη από το τρανζίσιον. Ήταν μια εξαιρετική ενέργεια από μέρους μας".

