Ώρα... Ουζόχο

Ώρα... Ουζόχο

Η φανέλα του Φράνσις Ουζόχο αναμένεται να φορεθεί αρκετά από εδώ και πέρα, μετά τον τραυματισμό του Φαμπιάνο. Ο Νιγηριανός τερματοφύλακας πήρε θέση στην ενδεκάδα στον αγώνα απέναντι στη Rijeka και θέλει να… ξεκινήσει με το δεξί, δείχνοντας ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις.

Φέτος μετρά έξι συμμετοχές, ωστόσο πλέον αναμένεται να πάρει περισσότερο χρόνο και σε συνεχόμενα παιχνίδια.

Δείτε πιο κάτω το ΒΙΝΤΕΟ της εκπομπής SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς: