"Ωραία ατμόσφαιρα και... προστατεύουμε την Ομόνοια!"

"Ωραία ατμόσφαιρα και... προστατεύουμε την Ομόνοια!"

Η Ομόνοια επικοινωνεί με τον κόσμο της ενόψει του αποψινού αγώνα... Το μήνυμα στους φιλάθλους της: "Φτιάχνουμε ωραία ατμόσφαιρα! Προστατεύουμε την ΟΜΟΝΟΙΑ! ☘"