Π. Ανδρέου: "Μπορούσαμε να βάλουμε και δύο και τρία"

Π. Ανδρέου: "Μπορούσαμε να βάλουμε και δύο και τρία"

Ο Παναγιώτης Ανδρέου μίλησε στο ΡΙΚ μετά το 1-1 απέναντι στη Λωζάνη στην Ελβετία…

“Είμαι χαρούμενος για το πρώτο μου Ευρωπαϊκό παιχνίδι. Κλήθηκα από τον προπονητή να παίξω… Έδωσα τον καλύτερο μου εαυτό ελπίζω να είναι ευχαριστημένος”

Είχαμε να παίξουμε ένα δύσκολο αντίπαλο, πήραμε τον ένα πόντο, εκεί που είχαν πέναλτι έγινε η απόκρουση. Η τύχη γύρισε στο τέλος μαζί μας…

Περιμέναμε πως θα κάναμε περισσότερο άμυνα, θα κρατούσαν αυτοί την μπάλα ήταν το αδύνατο τους σημείο το εκμεταλλευτήκαμε στην αντεπίθεση και βάλαμε ένα γκολ μπορούσαμε να βάλουμε και 2 και 3. Φυσικά, μπορούμε να περάσουμε. Έχουμε ακόμα τρία παιχνίδια και με τρεις νίκες μπορούμε να περάσουμε”.