(Πανό...Μάινζ) "Η Ομόνοια ανήκει στο λαό, όχι στους επενδυτές"

(Πανό...Μάινζ) "Η Ομόνοια ανήκει στο λαό, όχι στους επενδυτές"

Σήκωσαν πανό οι οπαδοί της Μάινζ στο ΓΣΠ, για την Ομόνοια... "Η Ομόνοια ανήκει στο λαό, όχι στους επενδυτές"

enter " "

enter " "

enter

enter " "