Ο πρόεδρος της Ομόνοιας, Σταύρος Παπασταύρου μαζί με τον Σίμο Ταραπουλούζη πριν την έναρξη του αγώνα Luasanne Sport - Ομόνοια. Είδε από κοντά το ζέσταμα πριν πάρει θέση για να παρακολουθήσει τον αγώνα, όπου περιμένει από τους ποδοσφαιριστές του Μπεργκ να παλέψουν για το "διπλό".



