"Πάρτι" πρόκρισης στα αποδυτήρια με Παπασταύρου! (φώτος)

"Πάρτι" πρόκρισης στα αποδυτήρια με Παπασταύρου! (φώτος)

Η Ομόνοια πανηγυρίζει μια μεγάλη επιτυχία και οι στιγμές στα αποδυτήρια μετά το τέλος του επαναληπτικού με την Wolfsberger ήταν ανάλογες! Εκεί όλοι μαζί - παίκτες, τεχνικό επιτελείο, διοίκηση - χάρηκαν την αγχώδη αλλά απόλυτα δίκαιη πρόκριση. Επικεφαλής φυσικά ο πρόεδρος Σταύρος Παπασταύρου που γράφει ακόμα μια επιτυχημένη σελίδα στην πορεία του ως ηγέτης των πρασίνων.

Δείτε το φωτορεπορτάζ

enter " "

enter

enter