Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα στον χώρο της μεσαίας γραμμής για την Ομόνοια, Carel Eiting πήρε τα πρώτα αγωνιστικά λεπτά στο Αζερμπαϊτζάν και είναι θετικό που μπήκε από τώρα στα πλάνα του Νορβηγού τεχνικού.
Ενόψει ρεβάνς, είναι αρκετά πιθανό ο κόουτς των "πρασίνων" εφόσον το προβάδισμα είναι ήδη μεγάλο να του δώσει περισσότερο χρόνο έτσι ώστε να αρχίσει σιγά σιγά να μπαίνει περισσότερο στο κλίμα αλλά και στην εξίσωση της...ομάδας.


