Γράφει ο Κυπριανός Κυριάκου... Η Ομόνοια πέταξε νωρίτερα για Βιέννη και υπάρχει μεγάλη αισιοδοξία στις τάξεις της ομάδας πως μπορεί να πάρει ένα θετικό αποτέλεσμα κόντρα στην Ραπίντ.
Οι "πράσινοι" είχαν την ευκαιρία στο αεροδρόμιο να νιώσουν από κοντά την τεράστια στήριξη του 12ου ο οποίος θα δώσει ένα άκρως δυναμικό παρών στις εξέδρες. Άπαντες στο "τριφύλλι" γνωρίζουν καλά πως είναι μια μεγάλη ευκαιρία το εν λόγω παιχνίδι να δώσει το πρώτο "διπλό" σε φάση league phase όμως θα χρειαστεί συγκέντρωση και πάθος όπως άλλωστε τόνισε ο Χένινγκ Μπεργκ αρκετές φορές.
Δείτε την εκπομπή SUPER MONDAY με καλεσμένο τον Άγγελο Ευθυμίου:


