Πηγαδάκια στήθηκαν έξω από το ΓΣΠ μετά το τέλος του αγώνα της Ομόνοιας με τη Rakow, με τους Πολωνούς να επικρατούν με 1-0. Άτομα από τη διοίκηση των "πρασίνων", αλλά και ο Χένινγκ Μπεργκ, είχαν συζητήσεις με κύριο θέμα το ματς που μόλις ολοκληρώθηκε αλλά και πιθανότατα τους επόμενους αντιπάλους της Ομόνοιας στην Ευρώπη (ΚΛΙΚ ΕΔΩ).


