Ο πρόεδρος του σωματείου της Ομόνοιας, Μάριος Αργυρίδης δεν θα μπορούσε να μην είναι ευτυχισμένος για την επιτυχία της ομάδας εξού και μόλις αντιλήφθηκε τον Χένινγκ Μπεργκ με το πέρας του αγώνα, μοίρασε τα συγχαρητήρια του.
Ο πρόεδρος του σωματείου της Ομόνοιας, Μάριος Αργυρίδης δεν θα μπορούσε να μην είναι ευτυχισμένος για την επιτυχία της ομάδας εξού και μόλις αντιλήφθηκε τον Χένινγκ Μπεργκ με το πέρας του αγώνα, μοίρασε τα συγχαρητήρια του.