Πήρε...Άγγελο Ανδρέου!

Πήρε...Άγγελο Ανδρέου!

Και ΝΙΚΗ και ΦΑΝΕΛΑ του Άγγελου Ανδρέου. Μία χαρά για τον Ομονοιάτη Κώστα πήγε το ταξίδι στην Αυστρία και δη στη Βιέννη! Και ωραία πόζα στο φακό μας και τη Γρηγορία Φραντζή.