Η ΟΥΕΦΑ επέβαλε τιμωρία στην Ομόνοια, για την συμπεριφορά των οπαδών της στο εντός έδρας παιχνίδι με την Μάιντζ.
Συγκεκριμένα η ποινή αφορά κλείσιμο σε τμήμα της βόρειας κερκίδας και χρηματικό πρόστιμο ύψους 34 χιλιάδων.
Η ΟΥΕΦΑ επέβαλε τιμωρία στην Ομόνοια, για την συμπεριφορά των οπαδών της στο εντός έδρας παιχνίδι με την Μάιντζ.
Συγκεκριμένα η ποινή αφορά κλείσιμο σε τμήμα της βόρειας κερκίδας και χρηματικό πρόστιμο ύψους 34 χιλιάδων.