Πράσινος Άγιος Βασίλης στο ΓΣΠ για το Ομόνοια-Rakow... Ο φίλος του "τριφυλλιού" μπήκε σε mood Χριστουγέννων και ξεχώρισε στην εξέδρα.

Πράσινος Άγιος Βασίλης στο ΓΣΠ για το Ομόνοια-Rakow... Ο φίλος του "τριφυλλιού" μπήκε σε mood Χριστουγέννων και ξεχώρισε στην εξέδρα.
